söndag 20 september 2009

Trött och sliten...


Två timmar från Stockholm. Det ska bli skönt att komma hem. Inte nog med att jag är trött. Matte tänkte inte på att jag behövde mat eftersom vi kommer hem sent. Jag har stillat hungern med några korvar och lite pommes, men det är ju inget för en kvadrupelchampion. Nej, en liten oxfilé hade suttit fint.

Det gick skapligt idag också. Min brorsa, Genius, vann så klart. Sen gick min matte in med en annan hund i ringen och fick en massa priser. Jag låg och halvslumrade, tyckte det var helt i sin ordning. Jag hade ju redan hälsat på domaren.

Det är väldigt många hundar på tåget. En dam har fyra små ryska toy terrier i en bur. En cocker ligger framför och en border collie bakom. Jag försöker ta det kallt, som vanligt. Även om jag fick leka tror jag kanske inte att alla skulle uppskatta det. Det ska bli kul att komma hem och brottas med Huggy, min labradorbror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar