lördag 19 september 2009

Dansk, nordisk och internationell champion!

Idag har jag ätit väldigt mycket korv, eller pölse som danskarna säger. Först fick jag en tablett i en prinskorv för annars får man inte åka hem. Det var inga problem, tyckte jag, men andra i veterinärkön tyckte att det var ett övergrepp. Avmaskning, kallas det visst.

Sen var det sånt där roligt vänstervarv där man får korv utan att göra något alls. Den vänlige mannen i kostym gav matte ett antal färgglada band och sen fick jag ännu mer korv!

Jag fick några nya titlar; dansk, nordisk och internationell champion. Men nu orkar jag inte skriva mer, för jag har släpat på mina packväskor över halva Köpenhamn. Folk ler och tycker att jag är söt och så får jag ännu mer korv av min matte...GÄSP...som sitter bredvid mig i baren och...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar